Kall morgon!

Denna morgon tog jag cykeln till tåget (som blivit bussersatt) och näe jag cyklade inte omkull, men när jag nästan va framme såg jag en kvinna som halka på en isfläck. Jag klev av cykeln och hjälpte henne upp. Sedan sa hon att hon hade så ont i benet att hon ville kräkas.. Hon skulle linka hem igen, inte ville hon skumpa runt på en buss Illamående och skadad. Jag kan ju inget annat än att undra hur det går för henne...

Jag fick upp ett ryck i går! Jag tvättade kläder, dammsuga och torka golven. Jag plockade bort en massa vinterkläder, mössor, vantar och halsdukar och sen for jag på gymmet med syrran!

Kommentarer
Emiza

hoppas du får en fin kväll

2015-04-20 @ 18:38:14
Hemsida/blogg: http://ewiza.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort