Förkylda nätter...



Halva familjen är sjuk, som jag skrev tidigare. Ja, jag är bara lite snorig, och behöver inte va hemma som Patrik och Frida. Felicia visar inte ett tecken på sjukdom, vilket är skönt. Men det är inte så kul med en hostande harklande make, och en snörvlande hostande Frida. Speciellt inte då de sover i "våran säng" (min & makens). Frida kryper ju gärna ner mellan oss och i vanliga fall, då hon sover går det ju bra. Och jag vet inte, men hon verkar ha glömt hur man snyter sig(?) hon tar bara nytt papper och torkar näsan, sen fortsätter hon snörvlandet... Otroligt irriterande.. Lägg sen till ljudet av en jalmande katt...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort