Tja!

Jag har tydligen blivit förkyld, igen. Detta va inte min plan. Började som smått springa lite igen på gymmet i måndags. Efter förra förkylningen har jag som ni förstår inte kommit längre med träningen. Bara promenader på löpbandet. Jag va så nöjd och ivrig på att utveckla löpningen och så blev det krasch direkt.. Inte bra.

Jag slutade tidigt i går i iallafall, så jag kunde ta 15.10 bussen. Det va riktigt skönt att va hemma 16.00 istället för 17.30.

Jag måste bli frisk snabbt nu! Vi ska på 30 års kalas på lördag, och dessutom är jag galet sugen på börja löpa ute. "Broarna runt" kanske ni minns(?).

Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Krya på dej :)

2015-05-14 @ 09:44:47
Hemsida/blogg: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort