Tips 4:

Kör ditt eget race! Bry dig inte om att kompisen använder tyngre viker eller springer snabbare än dig. Om du har hittat vikter eller hastighet som passar dig, då kör du på det och känn dig nöjd! Sen kan du gärna utmana dig själv att tex springa snabbare än du brukar i intervaller men återgå till din hastighet, din grund ska inte ändras så mycket.

Det blir inte roligt om du aldrig är nöjd, har jag märkt. Om du hela tiden strävar efter att bli bättre, springa fortare osv.

Jag har tidigare haft en evig strävan att klara milen och hela tiden förbättra tiden.. Så jag förstörde lixom känslan när jag klarat det. Nu springer jag 9km lite drygt, när jag tränar löp. 9km är ändå 9km, och jag är rysligt nöjd när jag sprungit det! :-) Framför allt så är det roligt! :-)




Så, kör ditt race och va nöjd sedan!
Du är bra som du är! Heja dig!!

Kommentarer
Kicki

Men så sant som du skriver!
Själv skulle jag börja men läkaren anser att jag inte ska träna knät så mycket då jag har vätska och inflammation efter 3 månader efter op. Men ska prata med de på gymmet och se om överkroppen går iaf. Duktig du är som kör löpning på 9 km..Heja! :-)

2017-01-29 @ 12:02:14
Hemsida/blogg: http://www.bergvis.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort