Varför är allting så gott??

Jag behöver pepp!!! Jag pendlar mellan "tokpeppad träningsgalen" och "det-är-ju-allafall-helg-omotiverad". Dvs jag tänker på vad jag äter på veckan, och ger järnet på gymmet (4 gånger under veckan), men så blir det helg och då försöker jag lite halvhjärtat stå på mig. Jag försöker tänka likadant och hålla mig lika motiverad som under veckan, men slutar oftast med att jag ätit både gofika under dagen, och chips på kvällen.. Snälla hjälp mig hitta den sista motivationen som jag behöver för att kunna gå ner i vikt OCH få platt mage.

Nu har jag laddat hem en app som hjälper mig räkna kalorierna jag får i mig under en dag, så nu kanske jag blir motiverad att klara max kaloriintaget..
Vi får se, men jag ska göra mitt allra bästa! Ge mig gärna pepp och motivation!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort