Varför började DU blogga??

Jag kände att jag blev mer och mer anti facebook. Det är väl kul att ha kontakt med vänner som man inte pratar med så ofta, även om jag tycker att det är lite för mycket "se på mig nu går det bra för mig" eller "tyck synd om mig nu, det går dåligt för mig nu"... I allafall, jag kände att jag planerade inlägg som jag aldrig la ut på facebook, just för att jag inte ville bli en sån som folk (mina vänner) irriterar sig på. Därför började jag blogga! På en blogg är det i allafall fritt valt att läsa eller inte läsa, följa eller inte.. Jag har inte lagt ut min blogg på facebook och jag har endast talat om för ett fåtal att jag bloggar. Skulle detta bli ett totalt fiasko, så vet inte alla mina vänner om det. Jag har faktiskt inte ens berättat för min man.. Varför började du blogga?? och vad hade du för syfte med din blogg?

Kommentarer
Annabelle

Vad roligt att du skrev detta inlägg. Facebook är verkligen en åsiktsmagnet, antingen "gillar" man eller så "kommenterar" man :) Bra skrivet.. Och jag började blogga ihop om att få dagarna att gå när jag nu för tillfället är utan jobb..

http://tinuccia.blogg.se/2013/december/tavling-gor-annabelle-till-stjarna-och-vinn-5000-kr.html

2014-01-02 @ 16:27:50
Hemsida/blogg: http://tinuccia.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort