Sysselsättning...

Ja happ.. efter en tids nertrappning så va gårdagen den första helt utan snus! Hejja!! Så eftersom jag behöver något för händerna dvs en sysselsättning tog jag fram virkningen igen.. det funka bra..
Trappar även ner på kaffe, hoppas jag kan övergå till att dricka te istället! Men jag har inte tänkt gå upp i vikt pga att jag slutat med snus,( jag vill gärna tugga på något i stället för att lägga in en prilla) därför ska jag försöka låta bli godis och sötsaker oxå... Jag undrar verkligen hur detta ska gå.. Så nu har jag slutat snusa, slutat med godis och minskat kaffe intaget..

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort