Vit månad!!




Nu har jag bestämt mig! Jag har från och med igår (20/4) slutat med godis och snus. Det va ju ganska länge sedan jag köpte en dosa, men jag har helgsnusat med
maken.. Nu är det alltså färdigt med det också! Kaffe ska jag fortsätta dricka än så länge, så kanske jag slutar med det sedan. Jag dricker ändå inga mängder kaffe. Vi får se!
Och när jag lix är igång, kan jag sluta med alkohol också. Jag börjar med en månad så får jag se hur jag går vidare sedan. Är det någon som hakar på? Helt eller delvis?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort