1 maj 1999. Då blev det vi!

Visst är det konstigt ändå? Vissa människor gillar man direkt, och vissa gillar man inte. Oftast så vet man inte varför man gillar/ inte gillar personen. Det är bara så.
Jag "träffade" min man för 16år sedan i går, och sen dess har det varit vi. Ja, vi gick parallellklass på högstadiet i tre år utan att "se" varandra. Plötsligt träffades vi när vi gick på gymnasiet, och det va bara vi mot världen med det samma. Det kändes helt enkelt helt rätt! 16år senare känns det fortfarande helt rätt. När vi började umgås kändes det som att vi redan kände varandra. Tror du att det kan bero på att man levt tillsammans i ett annat liv? Jag tror det.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort