Tips 2

Okej! Nu har du skrivit upp ditt mål och hur du ska nå det.
Använd dig av delmål för att nå ditt stora mål! Har du som mål att gå
ner/upp 5kg i vikt, kan ditt delmål va att gå ner/upp 2kg. Det ska va realistiskt och genomförbart!

Jag brukar inte alltid använda mig av belöningar, men det kan va bra i bland när jag är nära att ge upp eller bara tappat motivationen.

Jag brukar belöna mig själv med duschcreme som luktar "magiskt", i stället för familjens "familyfresch" och det bara för att jag kämpar på.

Och kanske något dyrare när/om jag klarat ett större mål!
Kanske nya träningskläder?
En ny klänning?
Eller något annat som motiverar mig att fortsätta.
Bestäm dig redan innan vad dina mål/delmål är och även dina eventuella belöningar. :-)




Kommentarer
Freja Limelake - Resor, skor, hudvård, mat

bra tips :)

2015-11-17 @ 17:33:47
Hemsida/blogg: http://frejalimelake.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort