Hej igen!

Nu har jag klurat ut några träningstips, så var så god:

Tips 1:
köp en träningsdagbok och skriv ett utförligt mål. Gärna övergripande och långsiktigt.

Vad är målet?
Hur ska du nå målet? Hur ofta/vecka ska du träna, hur långt pass? Vad ska du fokusera på?
Skriv allt i dagboken.

Gör så här: Skriv en vecka i taget, notera vilka dagar du inte kan träna (pga jobbmöten, plugg eller annat) som vilodag, fyll sedan på vad du planerar att
träna/göra de dagar du kan träna! På detta sätt får du ett schema som passar dig, och du behöver inte fundera hur du ska göra.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort