Sista rycket!

Sista veckan på praktiken. Det är ju helt sjukt vad 9 veckor rusat förbi, och nu är bara en vecka kvar. Alla tandläkare, tandsköterskor och tandhygienister har varit så snälla, och jag vill bara börja jobba nu! Nåväl jag behöver lite mer tid i skolan innan jag är helt självgående, men jag har fått mersmak av yrket och vill bara att sommaren ska även den rusa förbi, så att det blir jul. För då är jag klar! Stopp stopp stopp!! Nu tar vi en sak i taget. Vi ska njuta av sommaren i lugn och ro. Husvagnen på badplatsen, så jag kan jobba medans familjen solar och badar. Det låter kanske konstigt, men jag längtar! Det är ju ett tag sedan jag jobbade, (snart 2 terminer sedan) och det är det bästa sommarjobbet man kan ha! Det är brukaren som bestämmer, men man kan va mycket ute!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort