Vårtecken!



Åh vad glad och euforisk jag känner mig den här tiden på året!! När solen lyser och man faktiskt kan känna en och annan varm vind, ja eller varmare än tidigare! Det va så skönt i går när jag väntade på tåget hem. Jag stod ute i solen med en 88:an i handen och så hittade jag dessa små vårblommor bakom tågkuren! Vad kallar ni de här blommorna för? Jag kallar de för tussilago, jag vet inte om det är det vanligaste att man kallar de för det. (Jag tror att en del säger "hästskor") Jätte skönt va det i iallafall i går, och det känns som att det faktiskt kommer att bli sommar även i år!
På tal om blommor så måste jag börja fundera vilka blommor jag ska köpa och ha i krukor i sommar! Jag tror det blir lite sparsmakat i år, men någon sort blir det. Måste klura på vilka krukor jag ska odla i. Kanske inte de här blomlådorna

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort