Mössor & magsjuka...



För några månader sedan när jag drabbats av förkylning, ägnade jag en helg i soffan till att virka mössor. Ja du läste rätt: mössor. Jag får visst lätt dille på saker. Dessa virkade jag efter mönster till "os-mössan". De som ser ut virkade jag med dubbelt garn och de blev snyggare! Den längst upp till vänster blev favoriten.

Vi som trodde att magsjukan va över då hon plötsligt åt 3 pannkakor till lunch i går.

Utan att gå in på detaljer så kan man säga att fikat senare på dan, snabbt vände... Gubben vabbar, och det gör han så gärna! Vi har bestämt att nu är min tid, med studier och praktik så det känns bra! När barnen va mindre va det mest jag som vabbade ändå.
Natten har dock varit lugn, så det finns hopp ändå!

Ha en bra dag och hoppas att ni inte blåser bort i stormen!

Kommentarer
Ida

Va fina :)

sv: Ja morotskaka är supergott :) Man kan även färga kokos lite orange och ha uppe på :)

2015-04-08 @ 17:06:59
Hemsida/blogg: http://nouw.com/coffeeandcupcake

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort