Kvarg...



Kvarg är ju något som är väldigt inne nu, så jag bestämde mig för att prova. Jag tycker att det är jättegott! Jag brukar "strössla" lite nötter över och i bland ha en liten klick sylt till. Men oftast äter jag naturell kvarg med hasselnötter, sötmandel, pumpakärnor, solrosfrön och krossade linfrön. Jag brukar äta det till frukost eller efter träning.
Anledningen till att jag köper naturell är priset + sockermängden i de med smak. "Ja ha men är det inte socker i sylt då?" Tänker du säkert, men jag resonerar så att en liten klick sylt i en produkt som är naturell, ger mindre socker än i en produkt med smak.
Vad brukar ni ha till? Och vilken sort gillar du bäst?

Kommentarer
Bumsan

Jordgubb! Det är den bästa tycker jag. så brukar jag skiva ner en banan i den.

Ha en fin lördag!

2015-04-11 @ 10:21:00
Hemsida/blogg: http://loeria.devote.se
Bumsan

Tycker jag med, kopplar som av när jag får tvätta och städa osv osv. För jag hinner aldrig med något sånt under veckorna när jag jobbar. Händer det nått kul idag hos dig??

2015-04-11 @ 11:31:49
Hemsida/blogg: http://loeria.devote.se
Bintu Malm Fraser

Visst är det gott! Jag gillar med vaniljsmak mest. Har dock inte avancerat och haft något tillbehör :-)

2015-04-11 @ 19:25:52
Hemsida/blogg: http://bintan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort