MIN stil!

Visst är det roligt?! Ironiskt på något vis?!
Så här är det; För några år sedan så trodde jag, att sy gardiner va min grej. Visst jag tycker om att sy nu oxå, men tidigare så hann jag bara sätta upp mina nysydda gardiner så ville jag sy nya. Jag trodde det va min grej lixom, att sy nya.. Så en dag för några år sedan fick jag höra talas om shabby chic. Plötsligt ville jag inte ta ner mina gardiner. Alltså de första gardinerna jag sydde efter det tror jag satt uppe i två år, förutom att jag satt upp julgardiner för några veckor.. tills jag sydde MINA julgardiner.. haha.. Snacka om att äntligen hitta min stil. Det va ju därför jag inte va nöjd tidigare!! :-) Tillslut så till och me maken: ska vi inte byta köksgardiner snart? Och han bryr dig verkligen inte om gardiner..
Titta gärna på gardinerna jag inte ville ta ner här och bläddra ner till de gröna med vita prickar. Och ja, jag gillar verkligen de rutiga cafelängderna...

Kommentarer
Madeleine Stark

Hehye kul att du har hittat din stil! =)
Sydde också gardiner ett tag, men tröttnade på det tyget. Nu kör jag med panelgardiner (i vardagsrummet iaf) ;).

2014-06-01 @ 09:34:17
Hemsida/blogg: http://maddysplaces.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort