ÅHH!! Dubbel typiskt!! ;)

Jag som skrivit så varmt om vårruset, och så verkar det som att jag inte ens får i hop ett lag! Kompisen som jag planerat detta med har fått förhinder, då det dykt upp ett diabetesläger som hon och dottern ska på.. men kanske kan vi fara på blodomloppet i stället! Hoppas!

I går va jag på mitt andra gym-pass för denna vecka, det blev 6km löpning och det gick strålande. Passet blev dock lite kortare än jag brukar för att maken skulle till en polare, (och hans nya tjej!!) för att se hockey. Bättre bara 39 minuter än inget alls! Jag ska försöka klämma in 2 träningspass till innan veckan är slut, och det ska nog gå bra då jag är ledig i helgen!

På måndag ska jag resa till Uppsala. Mer om det sedan.

Lite mer kaffe nu, sen ska jag färga håret. Jag och tjejerna ska städa färdigt i dag, kanske baka något och tvätta färdigt tvättberget.

Ha en bra dag alla bloggare med flera!!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort