Lovar bättring!!

Jag erkänner! Jag har varit urkass på att uppdatera, men nu lovar jag bättring! Till mitt försvar så kan jag säga att det varit mycket på slutet. Renoveringen på övervåningen är i princip klar, så mycket tid har gått till den. Har oxå haft oväntat besök av en råtta i tvättstugan, (där vi för övrigt förvarat alla leksaker, möbler m.m under renoveringen), så det blev en sanering där. Väntar nu bara på garderoberna vi beställt och de kommer i morgon! Och så ska vi sätta upp gardinstången i Fridas rum och sy gardiner, sen är det klart!
Jag jobbar mitt sista pass nu, sen har jag semester! Jag lovar att jag ska blogga varje dag då!!
Ha det bra!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort