Hej! :-)

Värmen fortsätter, dock inte lika gassande sol och lite åskmuller mellan varven. Så jag och gubben har jobbat i dag, och jag slutar kl 10 i morgon. Tjejerna har varit med mormor och morfar och badat!
Jag och "Tjoppan" (hon jag är assistent till) va på daglig verksamhet dvs Älvan.. Vi läste flanosaga och spelade Yatsy.


Yatsy är ju faktiskt ett roligt spel som man kan göra olika svårighetsgrad på beroende vem som spelar. I dag när vi spelade körde vi bara med 1:or, 2:or, 3:or, 4:or, 5:or, 6:or, 1 par, 2 par och triss. Vem som vinner får vi se en annan dag, eftersom spelarna blev less.. Så kan det gå!

Ha en skön kväll!

Kommentarer
KajsaLisa

Låter som samma väder som nere i Stockholm. Efter åskan så går det i alla fall att andas ett par timmar.

2014-07-31 @ 20:57:34
Hemsida/blogg: http://kajsalisasblogg.wordpress.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort