Underbara vinter! ???

Jag gjorde ett inlägg i slutet av nov förra året, som handlade om att jag älskar vintern... men ska jag kunna stå för det är det nog bäst att jag ändrar lite:

Jag älskar den RIKTIGA VINTERN. DEN NORRLÄNDSKA VINTERN, när det är två meters plogvallar och man kan åka skidor vart som helst! När man MÅSTE skotta snö, för att ens kunna ta sig till brevlådan om morgonen. Då man KAN åka skidor!

Typiskt! Det är ingen riktig vinter i år..än i iallafall.. Vi har inte ens 5cm snö och gräsmattorna är bar på sina ställen..

Typiskt, dubbel typiskt! Det återstår att se om vintern blir långt in på sommaren eller.. Jag kanske kan åka skidor på min födelsedag!
6:e juli.. Det har jag aldrig gjort förut!! Fast det ÄR ju något allvarligt fel om jag kan det...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort