Trädgårdsplanering!!

Än så länge är det på tok för tidigt att börja göra i ordning för kommande plantsäsong.. men när det är så kallt som det varit de senaste dagarna, kan man inte låta bli att drömma lite om sommaren.. Ja jag vet, det är myggfritt! Men det skadar ju inte att tänka igenom vad man vill med kommande sommar! ;-)
Jag kommer att driva upp plantor själv, men jag kanske begränsar mig lite.. Det brukar bli så fullt med plantor i köket och datarummet innan jag kan sätta ut dom.

Vilka färger ska blommorna ha då? Denna "lavendel-lila" (som på bilden) och vit tror jag blir riktigt snyggt mot vårat isblåa hus!
/Anita



Impecta.se

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort