P-bot och buckla på bilen..

Allting gick ju så bra. När jag kommer på Lassa, hittade jag en parkering direkt, och sen hittade jag dit jag skulle dvs på röntgen avdelningen. Jag va 20 minuter tidig och fick ändå komma in direkt. Tog fyra bilder, sen gick jag till restaurangen och läka lunch, ingen kö. MEN när jag kom till bilen,som jag lånat av Svärisarna (svärisarna=svärföräldrarna) hade jag fått en P-bot. Jag hade betalat och lagt lappen i framrutan MEN ställt bilen på fel ställe...Typiskt! Sen när jag skulle på Granngården, höll jag inte på att hitta dit fast jag varit där flera gånger. (Ja, sa jag inte att jag har världens sämsta lokalsinne??) Tillslut hittade jag dit, köpte hö och spån. Nu skulle jag bara köra hem. Halvvägs hem kör jag på en isklump, som ligger mitt på vägen. Jag tyckte inte att den såg så stor ut, men det sa pang. Längst fram på fronten är det nu en spricka och ett hål i plasten.. Det va ganska gruvsamt att lämna tillbaka bilen kan jag säga!! Jag berättade såklart vad som hade hänt, och att hon får skicka räkningen till mig. Men svärmor skrattade bara och sa: det är ju bara en gammal bil!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort