Okej, 10 sanningar om mig på 10 dagar!!

Jag börjar med en bonus, dvs en sanning jag redan berättat fast inte på min blogg.

Bonus: Jag är barnsligt förtjust i karlar som kan sjunga. Danny Saucedo och Michael Bublé för att nämna några. Egentligen är det bara rösten jag är förtjust i, fast det gör ju inget heller om karln är snygg oxå..

1. Jag är konflikträdd, jag har till exempel aldrig haft ett gräl med min man. Vi har haft delade meningar och diskuterat, men aldrig varit riktigt ovänner. Vi har nog aldrig haft anledning heller.. Men jag är väldigt feg när det gäller att prata med människor..

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort