Melodifestivalen!

Nu drar cirkusen i gång! När jag va liten va detta en uppesittarkväll som man följde med spänning, när det va slut va det inge mer med det. Då visste hela Sverige vem som skulle representera Sverige. Nu är det deltävling efter deltävling och andra chansen på det, det ska ringas och röstas och nollställa räknevärk...Jag vill försöka va insatt i detta, men det är ju hopplöst..

Deltävling nr1 är i iallafall i Malmö 1:a februari och detta är spellistan:

1."To the End“, YOHIO 2."Aleo“, Mahan Moin 3."Bröder“, Linus Svenning 4.“Casanova“, Elisa Lindström 5.“Bedroom“, Alvaro Estrella 6.“Songbird“, Ellen Benediktson 7.“Bygdens son“, Sylvester Schlegel 8.“Survivor“, Helena Paparizou Jag hoppas på att Linus Svenning har en riktigt bra låt och att det går bra för honom. Han är grym. Ni som inte hört honom; han finns på you tube!!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort