Jag har köpt gymkort!

Nu när korpen inte erbjuder lika många valmöjligheter när det gäller att träna, så ska jag träna på gymmet i stället. Jag får ju en summa varje år från jobbet att träna för. Så jag tänker nyttja det, och för att få variation, kan jag köpa korpens 10-kort och använda till zumba-träning! I ärlighetens namn, efter ca 4 säsonger zumba, börjar jag känna mig mätt.. Så här framöver blir det skidåkning och gym-träning. Men då jag fortfarande har kvar träning på korpens 20-kort, är det nog bäst att jag nöter på med lite zumba till! (närmare våren blir det löprundor i stället för skidåkning)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort