Hej!!

Du som tittar in för första gången, hej! Jag heter Anita, jag brukar av någon konstig anledning kalla mig själv för "Nitiz" när jag skriver brev och dylikt.. Egentligen va det så att när jag va liten ville jag alltid ha ett smeknamn. Jag tyckte det va tufft, men inget passade mig. Sen råkade nån kalla mig Nitiz, (jag vet vem!) och även om ingen annan kallar mig för det så gör jag själv det, ibland.
Ja ja nog om det!
Jag är gift och har två barn, den ena tjejen är snart 8år och den yngre blir 6år till sommaren.
Så vad skriver jag om då?? Allt mellan himmel och jord! Jag gillar att träna, virka, sy gardiner, baka, laga mat, just nu renoverar vi barnens rum, men även en del husmorstips och mycket mer.. Snälla titta in några gånger innan du dissar min blogg!
Jag finns på blogkeen och bloglovin!
nitiz.blogg.se

Fråga mig gärna om du undrar över något, vad som helst! Kanske jag gör ett inlägg om det!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort