Gardiner med ben!






Det är jobbigt det där, när man inte har ordning på sina saker.. Jag har inte ett ställe jag har mina gardiner på utan kanske fem.. Plus att pga renoveringen har vi kaos i tvättstugan då massor av grejer är instuvade där, och det är så fullt att man måste flytta på något hela tiden eftersom man går, för att komma sig längst in.. Så nu då jag tog ner julgardinerna i köket, tänkte jag sätta upp några andra än de jag hade innan jul. Men jag hittade inte igen panelgardinerna till det ena fönstret, utan bara kappan till det andra fönstret.. Det är såå frustrerande och irriterande när grejer man tycker ska va på samma ställe, inte är på samma ställe. Ja ja nu har jag i iallafall satt upp några andra, och det får duga. Så länge.. Snart ska jag sy nya "påskgardiner" fast det inte är påskmotiv, utan bara tulpaner. Det ska bli kul!

Kommentarer
Zahra

Fina gardiner :)

Svar: Tack! :)
Nitiz

2014-01-29 @ 21:18:51
Hemsida/blogg: http://www.zahras.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort