Att träna och nå sitt mål!!

Att fortsätta när det känns som att nu går det inge mer, det blir inte bättre, jag är dömd att va en "tjockis", fast jag inte är det, så känns det så när det ska va så himla svårt att nå målet. Jag vill va snygg och smal med fin platt mage, jag vill va hurtig och fräsch.. Visst har jag gått ner i vikt och som jag har kämpat för det.. Men det sista.. Ahh ho!!! Nu kör vi, inge godis eller chips alls och inge gofika!! Och eventuell efterträtt, långt mellan gångerna, ska verkligen förtjänas!!

Kommentarer
Tobias

Du fixar det Anita!
Kom ihåg att du kan ha en ätardag i veckan om du vill, så då kan du unna dig nått gott om du tränar och äter bra resten av veckan :)

kämpa på!

Svar: Nä det funkar inte så.. Ska man unna sig något ska man ha förtjänat det!
Nitiz

2014-01-14 @ 19:42:20
Hemsida/blogg: http://traningstobbe.blogg.se/
Tobias

Ja men det var det jag menade, när du förtjänat det efter en veckas träning och nyttig mat så kan man unna sig något!;)

Svar: Ja okej då! ;-)
Nitiz

2014-01-14 @ 20:34:51
Hemsida/blogg: http://traningstobbe.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort