Vad vill alla människor läsa om??

Jag skriver just nu för 4 personer. Det är ändå många som är in på min blogg mellan varven... men jag vill ju att fler ska gilla min blogg och stanna kvar! Jag tycker att jag skriver om bra grejer från mitt hjärta! Jag skulle lixom inte tipsa om någonting som jag inte provat eller inte gillar... Så nu frågar jag; Vad ska jag skriva om som får DIG att stanna? Och vad ska jag skriva om så att DU som följer mig, vill stanna kvar?? Snälla svara på mina frågor!!

/Kramar Anita

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jag fastnar för en blogg som har en fin design, har bra bilder, har en härlig person som uppdaterar bra. Dock så behöver man inte uppdatera flera gånger om dagen, hellre få men kreativa inlägg. Vad gillar DU att göra? Tipsa om filmer du sett? Lägg upp musik som du gillar? Jag har en blogg som är blandad. Jag har både foto, design, vardag, träning och min sjukdom. Så jag lägger upp lite av varje här och där.

Svar: Tack för tipsen!
Nitiz

2014-02-11 @ 19:38:04
Hemsida/blogg: http://babustylee.webblogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort