Musik!




När det gäller musik, så är jag egentligen "all ätare". Eller jag gillar många olika genrer. Jag gillar popmusik som lady gaga och Icona pop, men jag gillar även musikalstilen, som Michael Bublee. Jag gillar My darkest Days, Donkeyboy, Train, Maroon 5 och Daughtry men även pojkband som westlife, även om jag inte lyssnar på dom så väldigt ofta.

När det gäller träningsmusik, så blir jag lätt less om jag lyssnar på samma spellista många gånger på raken.. Jag gör istället flera spellistor med ca 30-40 låtar på samma lista och dela upp listorna i olika gengrer.. Försöker att mixa så att det är olika tempo på låtarna på samma listor, så att det inte bara är lugnare låtar eller tvärtom...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort