I går va de internationella cancerdagen..



Jag vill med detta inlägg påminna om att skänka pengar till cancerfonden det har du råd med! 30kr kan du avvara!

Totalt ställs omkring 55 000 cancerdiagnoser varje år i Sverige. Av dessa är mer än 7 000 bröstcancerdiagnoser. Omkring en fjärdedel av all cancer hos kvinnor är bröstcancer, som därmed är kvinnans vanligaste cancersjukdom. Mellan 15 och 20 kvinnor insjuknar varje dag. (cancerfonden.se)


Men alla kan drabbas, liten, stor renlevnadsmänniska eller inte, så skänk en slant...

Gå in på:
www.cancerfonden.se
Eller ring 020-59 59 59


Bilden hittade jag på:
www.semanariobicentario.com

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort