Höll på att försova oss...

Oj så skön sängen är på morgonen då väckarklockan ringer.. Ja ja, huvudsaken är att Felicia kom sig till skolan i tid.. men hade inte maken ringt och sagt att han skulle kvista förbi med lastbilen, då han hämtat mjölk hos bonden i byn, då skulle vi nog fortfarande sova..

I går va min vilodag, dvs ingen träning, men eftersom jag följde barnen på skidträning efter middagen, kunde jag inte låta bli att åka en kilomet medans dom hade lekar.. Sen åkte jag med Frida, som moraliskt stöd.. Vi konstaterade ganska snabbt att barnen behöver nya stavar..
Jag skulle ha köpt nya vinterskor oxå.. vi måste kanske ta oss en promis på byn i dag..

Vad ska ni andra göra i dag? Jobba?

Kommentarer
freja

Ja sängen är så sjukt skön på morgonen.. Jag själv är i skolan :)

Svar: Jag önskar att jag kunde skutta upp ur sängen med ett leende på läpparna, med färdiggräddade scones, som jag slängt ihop, till frukost...
Nitiz

2014-02-10 @ 10:13:32
Hemsida/blogg: http://frejamarley.blogg.se
Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Jag ska ta barnen och åka upp till mamma/mormor. Skönt att få lite miljöombyte ibland ;)

Svar: Ja det är alltid skönt!!
Nitiz

2014-02-10 @ 10:42:03
Hemsida/blogg: http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort