Bloggmotivation!!

Vissa dagar flyter allt på och du vet precis vad du ska blogga om, men så plötsligt står det helt stilla. Vad gör man då??

Du kan köpa en tidning, läsa och bläddra. Antingen tar du en rubrik rakt av och skriver en egen "historia", eller så tar du bara inspiration av något från tidningen.

Eller så kan du skriva om något som du aldrig brukar skriva om, något oväntat, överraskande! Du kan tex berätta om ett minne sen du va liten!

Berätta om en dröm du har, kanske angående karriär, familj eller varför inte en hobby?

Starta en följetong på bloggen. Kanske flera inlägg som hör i hop, i form av ett tema eller bara märkt med 1,2,3...

Det va några tips, hoppas jag hjälpt dig! Ha det bäst!/ Nitiz

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort