Bio, lampköp och firmafest!

Vilken bra dag! Gubben skulle på firmafest och behövde skjuts in till stan, och eftersom renoveringen nu är så gott som klar i Felicias rum (förutom en list och ett gäng garderober) så behövde vi införskaffa lite nya lampor. Båda tjejerna har nu flyttat in i Felicias rum, och renoveringen fortsätter nu i Fridas rum. Så vi förenade nytta med nöje, for på bio, köpte lampor, käka middag på Frasses och lämnade Patrik i samlingslokalen (dvs fikarummet)!

Vi va alltså på bio! Jag minns inte när vi va på bio senast, men det va länge sedan! Det va tjejernas första bio, och definitivt inte sista.




"Frost" såg vi i, och den va klart sevärd!
Kanske inte så bra som man trott då man sett reklamen för den.. men klart sevärd!

Efter vi dumpat gubben, så rullade vi hemmåt. Mellomys med tjejerna, som va såå nöjda med dagen!
bilden hittade jag på www.sagasalongen.com

Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Snögubben är så söt :) Ha en bra dag :)

Svar: Javisst är den! Tack det samma!!
Nitiz

2014-02-24 @ 15:15:12
Hemsida/blogg: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort