Hej! :-)





Jag förstår inte att jag aldrig lär mig;JAG SKA INTE DRICKA KAFFE EFTER MIDDAGSTID! Jag dricker sällan kaffe, men i bland blir jag "lurad" att dricka. Det är ju extra gott till sötfika, så naturligtvis blev det ju så i går hos svärisarna.
Hela familjen gick i säng 21.30, men kunde jag sova? Nää...

I dag ska jag plugga inför tentan och redovisningen i morgon, och på torsdag. Ja, tentan i morgon handlar om tandvårdslagar och förordningar, redovisningen om cariologi, dvs kariesutveckling. Eftersom jag ska till skolan alla dagar utom fredag, och Patrik jobbar alla dagar utom tisdag och fredag, så är det förstås bra om
jag/vi har planerat (måndags-, onsdags- och torsdags-) middagarna så att det är enkelt att fixa när man kommer hem och är hungrig.

Jag ska också städa och tvätta.. Ja, helt vanlig städning och jag hoppas att tjejerna inte märker att jag INTE tar fram alla tomtar i år.. jag gillar inte tomteprydnader.

Får jag "tre minuter över",så tänkte jag försöka mig på att virka lite julgodis. Jag har det jag gör i dag. Vad gör ni andra en dag som denna?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort