Första advent...



och ingen snö, men mysig julkänsla har infunnit sig ändå på något vis. I lördags kväll hade vi det så mysigt jag, gubben och barnen. Vi värmde glögg, åt godis, pepparkakor och såg på tv. Då fick jag andra julkänslan! Första fick jag då vi bakade lussebullar förra helgen!
Vad säger ni om julhysterin då?
Jag tar det lugnt. Visst vill man att saker och ting ska va på ett vis innan jul, men jag behöver inte dräpa mig för hör här: Julen kommer ändå! Å det som inte hunnits med innan jul, kan man göra efter!
Jag pluggar ju nu! Det känns bra. Tandsköterska ska jag bli, om någon missat det.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort