Svartvinbär och det första steget!



Så efter lunch i går tog jag mig äntligen för att plocka in lite svartvinbär, sen gjorde jag både saft och gele! Så nu finns det 3 flaskor hemmagjord svartvinbärssaft och 2 burkar hemmagjord gele! Mums!

I några dagar har jag grubblat över hur jag skulle ta upp det här med att kanske flytta, så här blev det:
I går kväll innan vi skulle sova:
Jag: Jag älskar dig...
P: Jag älskar dig..
Jag: ...men Patrik, jag vet inte om jag vill bo i det här huset hela livet... vill du det?
P: Nä, kanske inte..
Jag: Men en sak vet jag, och det är att jag vill bo med dig!
P: Ja, vad bra!

Ja okej vi har inte bestämt att vi SKA flytta, men jag har förhoppningsvis sått ett litet frö! Och jag ska ta upp det igen, och jag ska också berätta att jag skulle vilja ha en liten mysig gård med några djur... men just nu känns det bra!



Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Va gott med vinbärssaft :) Kul att få börja kolla på hus/lägenheter då kanske :)

Svar: Nja inte just nu, men så småningom kanske.. Jag måste bearbeta maken lite till först...
Nitiz

2014-08-21 @ 16:29:49
Hemsida/blogg: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort