Killkväll på "Harrys", skolstart och drömmen om en gård...



Maken har städat på Harrys, och det va riktigt kul att se (läs höra) hur entusiastisk han va när han härjade i källaren. Så maken och "pojkvännen" dvs hans bästa polare Stefan har killkväll i kväll, bara de två. De är väl för söta ändå! :-) De är hemma hos oss, men håller sig i källaren, på "Harry's". (Harrys är vårat lilla "spelhak" som vi inrett så fint, och vi brukar spela kort och dart, och ta en öl eller något annat gott där) Vanligt vis så brukar de umgås där när jag jobbar och barnen sover, men nu va det visst länge sedan och behövligt att få surra av sig lite. Stefan har sedan några veckor sedan skaffat tjej, och jag är väldigt glad för hans skull. Patrik med förståss, fast han har insett att Stefan mest troligt kommer att flytta till Lycksele.

Barnen har nu börjat skolan efter sommarlovet, och ingen va väl gladare än Frida som nu börjat förskoleklass! Felicia har börjat 2:an, och har samma fröken som tidigare, men nytt för terminen är: fyra nya klasskompisar. Spännande för tjejerna mina. Jag måste säga att det kändes skumt att det bara va jag och Patrik som åt lunch hemma i dag! :-)

Jag känner mer och mer att jag vill nog inte bo i vårat hus ända tills jag dör, utan jag vill nog någon gång i framtiden flytta till en mysig liten gård där det finns plats för djur..
Typ som denna:


Jag vet bara inte hur jag ska lägga fram det för min kära livskamrat. Tips? Det känns ändå som att det inte är något man bara hasplar ur sig..

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort