Födelsedag!

Dagen före Felicia föddes.



Så ca 9.00 för 8år sedan blev jag påkopplad dropp, det tog ett tag innan det började ge verkan, och det blev mycket vankande av och an. Sen kämpade jag på med värkarbetet hela dagen/eftermiddagen. På slut tampen blev det lite kritiskt då barnets hjärtljud gick ner, så med hjälp av sugklocka kom hon tillslut ut klockan va då 18.41 den 11/4, och hon va den argaste bebis jag någonsin sett! Hon va döds hungrig (hade till och med ett sugmärke på handen då hon föddes) och mjölken hade inte kommit i gång. Hon sög och sög, men det kom inget, eller för lite. Så tillslut fick Patrik ge henne mjölkersättning och sen sov hon så gott!




Grattis på 8års dagen, Felicia!! Födelsedagsbarnet har önskat sig rulltårta till fredagsfika och tacos till middag. Sen blir det barnkalas på lördag och firande med släkten på söndag. På söndag fyller också maken år, så det blir mycket gofika i helgen..







Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort