Träningsmusik!

Jag tänkte bjuda er på min absolut bästa träningsmusik från 2013!
Jag har lyssnat på den då jag sprungit eller cyklat på motionscykel. Min tanke med olika musiktempo är att till exempel då jag cyklar, att jag kan variera motstånd och snabbhet. Antingen har jag lågt tempo på musiken och högt motstånd, då går det trögare att trampa. Har jag högt tempo på musiken lågt motstånd, dvs det går då lätt att trampa men jag får trampa snabbare. Eller så kan jag ha musik med snabbt tempo MEN har högt motstånd, då får jag trampa fort fast jag får ta i. Det va lite om det. Detta är i allafall musiken jag lyssnat på då jag tränat:

Träningsmusik!!!
Tokyo - Danny Saucedo
Stronger (what doesn´t kill you) - Kelly Clarksson
Me and my drum - Swingfly
Starships - Nicki Minaj
Dum av dig - Daniel Adams-Ray
Payphone (cutmore remix) - Maroon 5
What makes you beautyful - One direction
Ambitions - Donkeyboy
Set fire to the rain (remix) - Adele
I love it - Icona Pop
Whistle - Flo Rida
Whatcha say (remix) - Jason Derulo
So what - Pink
Pound the alarm - Nicki Minaj
Live my life - Justin Bieber
We found love - Rihanna
Blow me (one last kiss) - Pink
La la love - Ivi Adamou
I cry - Flo Rida
Goodah - Gnucci
Where them girls at - David Guetta feat Nicki Minaj
In my head (club mix) - Jason Derulo
Oh father - Linda Sundblad
Äckligt - Ansiktet
Party in my head - September
Vart jag än går - Stiftelsen
Amazing - Danny Saucedo
En apa som liknar dig - Darin
Money for nothing - Darin
Die young - Kesha
Take care - Drake, Rihanna
Uncover - Zara Larsson
Troublemaker - Olly Murs, Flo Rida
Call me maybe - Carly Rae Jepsen
Heart attack - Demi Lovato
Still into you - Paramore
Applause - Lady Gaga

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort