Snart ska det ske!!

När jag och maken fyllde 30år för några år sedan, fick vi renovering i present! Grejen va den att snickarn som lovat detta, makens bror, skulle alltså hjälpa oss få ordning på övervåningen när han va ledig...
Nu på mellan dagarna ska det visst äntligen ske! Barnens rum ska bli lite större och vårat sovrum lika så, Fridas dörr ska gå ut mot "trapphallen" (vet inte vad det kallas för), istället för in i Felicias rum. 1/3 av övervåningen är inte färdiginredd.. En hel vägg ska bli garderober, vi nyttjar snedtaket till det. Det kommer bli så bra!!

Kommentarer
Hoda

Låter helt kul! hoppas det blir jätte fint! :)

2013-12-20 @ 18:14:37
Hemsida/blogg: http://beautynfaith.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort