Skön fredag!!

Oj, nu händer det grejer. Felicias rum är snart klart, grovarbetet alltså. Så jag och tjejerna tog oss en morgonpromis till Colorama för att titta på tapetprover! Tre pärmar fick vi med oss hem.Detta är så spännande.



Felicia sa spontant den ljusaste av dessa färger, och det är metallic. (längst upp till vänster) Jag tror det kan bli rå snyggt!
Till middag blev det premiär med "surpuppan" dvs surdegen. Jag gjorde pizza med julskinka, grillad fläskfil`e och färsk ananas. Jag tyckte det va gott, resten av familjen åt just så pass... Ja ja de åt i iallafall.
Tjejernas fredagsmys bestod detta:

Nu ska jag visst arbeta med att sortera plankor... Ha en skön fredagskväll! So long.../Nitiz

Kommentarer
Babytalk Sweden

Den längst upp till höger är ju superdupersnygg :D !!!!

2013-12-27 @ 21:56:11
Hemsida/blogg: http://babytalk.blogg.se/
Nitiz

Jaha, ja jag vet inte om bilden gjorde tapeten rättvisa, men den till vänster är faktiskt också skitsnygg!

2013-12-28 @ 00:04:05
Hemsida/blogg: http://nitiz.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort