Nitiz!
















Kommentarer
Babytalk Sweden

Fina bilder :D
Kul att du lägger ut bilder!

P.s det är en lila rand som följer med när man skrollar

Svar: Jag vet inte vad jag ska göra åt den lila randen, tyvärr.. men jag förstår att det är irriterande..
Nitiz

2013-12-27 @ 21:59:13
Hemsida/blogg: http://babytalk.blogg.se/
Babytalk Sweden

Nitiz kan du något om bloggdesign och så?
För det är i stilmallen du måste ändra så att den ligger stilla

Svar: Nej jag kan ingenting om bloggdesign.. och jag vet absolut inte vad jag ska ändra..
Nitiz

2013-12-28 @ 21:33:14
Hemsida/blogg: http://babytalk.blogg.se/
Babytalk Sweden

Om du vill kan jag försöka hjälpa dig med det :)
Dock kommer jag att behöva logga in på din blogg då...
Om du vill det så är det bara att du hör av dig så försöker jag fixa det!
Kram och Gott Nytt år :)

Svar: Ja snälla vill du det!? Om jag får din mailadress så kan jag skicka mina inloggnings uppgifter.
Nitiz

2014-01-01 @ 05:12:33
Hemsida/blogg: http://babytalk.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort