Barnsockar.. (eller barnsockor..)

Vad är det egentligen med barnsockar? För det första: Det är ju hopplöst att få ha dom i socklådan. Dom hittas under soffan, mellan soffdynorna på barnens rum, och lite var stans. Inte nog med att tvättmaskinen tuggar upp dom, barnen dräller dom runt hela huset.. För det andra varför ska det va såå hopplöst att kunna köpa 10-PACK MED SAMMA MÖNSTER? Nä 5-pack tror jag är det störts antal par sockar jag köpt till mina barn, och då är det fem par OLIKA sockar. Då är det ju inte konstigt heller, att det ligger miljarders sockar i socklådan (fast mest på andra ställen) och alla är olika!! Ordna
10-pack till folket!!




Kommentarer
Babytalk Sweden

Jag HATAR stumpor!!! OMAKA jämnt!!!

2014-01-01 @ 05:10:08
Hemsida/blogg: http://babytalk.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort