Gott nytt år, och god fortsättning!



Så 2014 har varit riktigt bra år, med tanke på min sjukdom. Bara nåt enstaka skov och inte så allvarliga sådana. Augusti va en spännande månad då jag påbörjade mina studier till tandsköterska. Barnen blir större och större, och det blir lättare och roligare att resonera och göra saker med dem. Det som tidigare va ett helt projekt, är nu ganska enkelt. Jag tänker på utflykter som till exempel när vi sökte julgran. Första delen av året tränade jag mycket och då mådde jag förstås ännu bättre än nu. Jag hade som plan att fortsätta träna trots studier, men orken va slut när skolan va slut för dagen. Så nu har det nya året påbörjats och jag hoppas att jag får in träningen på rutin igen! Nyårslöfte då? Nä jag har inget nyårslöfte, däremot har jag några mål som jag vill uppnå! Jag ska sluta snusa, ja jag vet, igen.. men denna gång ska jag klara det! Jag vill träna minst tre gånger i veckan, gärna mer. Umgås med min älskade Patrik och våra söta tjejer, familj och vänner. Jag vill klara studierna och bli tandsköterska, och utöver studierna, hoppas jag även hinna baka och virka.

Kommentarer
Bintu Malm Fraser

Hur går det med snusét då?

2015-01-28 @ 20:41:58
Hemsida/blogg: http://bintan.blogg.se/
Frida

Hej! Hoppas du får ett lika fint 2015! Lycka till med bloggen! //Frida

2015-03-15 @ 08:50:23
Hemsida/blogg: http://fridisfunderar.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort