Ut med det gamla in med det nygamla!



Jag tror att jag ska rensa ut lite kläder i helgen. Det känns som att jag ligger lite efter med barnens kläder. Felicia håller just nu på att allt eftersom byta storlek, och jag har köpt lite begagnade "nya" kläder till henne + att hon fick lite när hon fyllde år. Jag har dock inte ens haft tanken på att plocka bort något än.. Tills nu! Att städa garderober, kolla igenom kläder, vädra kläderna och torka hyllorna, kan ju kännas bra att göra med jämna mellanrum.
Nu när det faktiskt finns en secondhandbutik i lilla Vindeln, ska jag gå dit och bli av med lite grejer! Det är ju perfekt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort