Städmani & febrig familj...


Jag verkar ha hamnat i något sorts städrus! Jag grejar och städar mest hela tiden, och det behövs. Jag har nu också städat under diskbänken och skåpet under tvättfatet på toaletten och toaletten på övervåningen. Själva wc-stolarna städar jag var och varannan dag men det finns ju mer som behöver städas på toan än själva stolen och handfatet. Jag har också gjort i ordning små fina korgar med diverse städprylar på varje toalett, och en korg under diskbänken för diskborste mm. Sen kom jag mig för att gå igenom Felicias garderob, dammtorkade hyllorna och hängde ut alla kläder på vädring. Innan jag la tillbaka kläderna rensade jag bort det hon vuxit ur. Tvättat några maskiner kläder har jag oxå gjort, men det brukar nog de flesta göra på helgen.
Nä, så jättesjuk kan man inte säga att jag är.. Lite snuvig bara.

När 3/4 av familjen är snoriga och två har feber, och den fjärde har sovit hos en kompis och är dödstrött. Vad passar då bättre än att mysa ner sig i soffan med en film och ny poppade popcorn!? Den här filmen såg vi tidigare i dag:



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort