Födelsedagsfirande x2!



Färdigkalasat nu för en stund, men oj vad vi har kalasat denna helg! Barnkalas i går och släkt och familj på besök i dag. Tur att vi slog i hop dotterns och gubbens födelsedagar till ett firande. Gubben fyller nämligen år i morgon.
Felicia ville ha en chokladtårta, så det blev en enkel variant. Köpt chokladbotten, ena lagret bestod av krossad annanas och chokladmouse och det andra lagret bestod av hallonsylt. Garnerad med vispgrädde, strössel och nonstop. I kväll ska jag och syrran på gymmet och jag tror jag måste tokspringa bort lite kalorier! Känner mig tokpeppad! Ha en skön kväll alla bloggare!

Kommentarer
Bumsan

Det blev inte så mycket vila igår, men jag tog bara det lungt bara. Jag mår bara bra fast jag önskade att det vore helg ännu. Allt bra själv? Vad ska du hitta på denna måndag?

Jag kan säga att jag lider av ständigt huvudvärk.. ska kanske skriva litet inlägg om detta lite senare.

Svar: Skriv gärna ett inlägg om det! Hoppas det inte är lika illa hela tiden! Följer dig på bloglovin nu.
Nitiz

2015-04-13 @ 07:00:35
Hemsida/blogg: http://loeria.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort