Fin va?! :-)




Just nu är jag på praktik på folktandvården på NUS och när man då jobbar i sterilen måste man ha en sån fin mössa! För övrigt tycker jag det va bra att jag fick va mycket i sterilen i början av praktiken för jag lärde mig tokmycket! Både verktyg och instrument mm men även "tänket", hur de (alltså verktygen) och dylikt ska behandlas och så vidare.. Nu får jag mest assistera tandläkare och det är jättekul!!!

Det blev en lång påskhelg med 4 dagars ledighet, som började med att minsta tjoppan fick magsjuka .. Gubben jobbade hela helgen och vi hade inte planerat något speciellt, som tur va. Men det är ju aldrig kul när nån blir magsjuk ändå.

Kommentarer
Bumsan

Men det ska du verkligen göra. Det är verkligen gott :)
Hoppas du får en trevlig dag idag

2015-04-08 @ 06:19:14
Hemsida/blogg: http://loeria.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort