Borta bra men "hemma" bäst!

I går morse åkte vi, dvs jag, två kollegor och brukaren, till Uppsala. Vi åkte flyg och taxi. Vi shoppade, åt middag på katalina (jag tror det heter så) sov på hotell och i dag va vi på föreläsning om kommunikation och bemötande! Föreläsaren inledde föreläsningen med dessa ord:

"Felet med denna värld
är att dom dumma är så tvärsäkra, och dom kloka så osäkra"

Tänkvärda ord...


Jätte trevlig resa, vi åkte hem i dag och va hemma ca 20.00. Det är skönt att va på rätt ort igen, men eftersom jag jobbar får jag nöja mig med att va hemma hos syrran (brukaren som råkar va min syster).

Jag hade tänkt ta några fina bilder på Uppsala stad, men då det spöregna hela gårdagen, och det va då vi hade haft tid att strosa runt, så blev det bara några få. De gör inte Uppsala rättvisa, men jag delar dem ändå.












Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort